Ons annuleringsbeleid
Soms komt het nog wel eens voor dat je ver van te voren een afspraak inplant maar er toch op het laatste moment iets tussenkomt. Dit kan uiteraard gebeuren, maar hoe annuleer je jouw afspraak eigenlijk? Dat ga ik je vertellen in deze blog.
Annuleren of verplaatsen
Wij vragen je voordat je de afspraak boekt even de algemene voorwaarden door te lezen. Zo kom je namelijk niet voor verassingen te staan op het moment dat je de afspraak wilt annuleren of verzetten!
Zoals ik net al zei, het kan gebeuren en het overkomt iedereen. Er kan altijd last minute iets tussen komen. Je kan je afspraak annuleren tot 24 uur voor de afspraak. Jouw annulering is pas definitief als je een mail van ons hebt ontvangen met daarin de bevestiging. Op het moment dat je na die 24 uur afzegt zijn wij helaas genoodzaakt de kosten in rekening te brengen. Dit komt omdat wij dan onnodige kosten hebben gemaakt door onder andere het plekje voor jou gereserveerd te houden.
Nieuwe afspraak inplannen na mijn annulering of verplaatsing
Nadat je een afspraak hebt geannuleerd krijg je van ons een tegoedcode ter waarde van het door jouw betaalde bedrag. Deze code is 3 maanden geldig vanaf de dag dat je je afspraak annuleert en met deze tegoedcode kan je een nieuwe afspraak inplannen op jouw gewenste datum en tijd! Als je de afspraak wilt verzetten, doe dit dan tot 24 uur van te voren. Om je afspraak te verplaatsen kan je ons mailen naar info@ontspanningsmassage.nl of bellen via 010-2540529. Let op, de afspraak is pas definitief verplaatst na bevestiging van ons.
No Show
Mocht het zo zijn dat je niet komt opdagen op de gemaakte afspraak. Dan zijn wij helaas genoodzaakt om de kosten in rekening te brengen. Dit komt omdat wij onnodige kosten hebben gemaakt. Onnodige kosten kan je zien als het gereserveerd houden van een ruimte, personeelskosten, eventueel een bad die gevuld is, etc. Het is dus belangrijk dat je gewoon netjes aanwezig bent op de afspraak, indien er echt iets is waardoor de afspraak niet kan doorgaan, laat dit ons dan bijtijds weten! Op deze manier maken zowel jij als wij geen onnodige kosten.
Ik ben te laat, wat nu?
Zorg dat je altijd op tijd bent op je afspraak, het liefste 10 minuten van te voren. Als je 10 minuten voor de afspraak aanwezig bent kunnen we rustig beginnen. Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat het niet lukt om op tijd te komen. Mocht je iets later zijn, bel dan meteen naar ons toe en laat dit ons weten zodat wij op de hoogte zijn. Als je te laat bent kan jouw arrangement worden ingekort. Ben je heel erg laat? Dan zijn wij genoodzaakt om de afspraak te annuleren. Dit komt omdat wij andere afspraken hebben staan en anders niet goed uitkomen met de agenda.